Zasady składania skarg i wniosków
Przychodnia Lekarza Rodzinnego Sylwia Figura – Mirońska
Kierownik przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w środę w godzinach od 11:00-12:00.
(Gdy dzień ten jest dniem wolnym od pracy, Kierownik przyjmuje w najbliższym dniu roboczym).
(Gdy dzień ten jest dniem wolnym od pracy, Kierownik przyjmuje w najbliższym dniu roboczym).
Miejsce przyjęć
Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
kancelaria@rpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:
Poniedziałek – w godzinach od 9.00 do 18.00
Wtorek – w godzinach od 9.00 do 15.00
Środa – w godzinach od 9.00 do 15.00
Czwartek – w godzinach od 9.00 do 15.00
Piątek – w godzinach od 9.00 do 15.00
Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 – 190 – 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00